Умови надання гарантії:
З урахуванням вимог “Про захист прав споживачів” , а також беручи до уваги політику AIRPAD, на усі товари встановлюється гарантійний період, термін якого залежить від категорії продукції, але не менше 14 днів. Гарантійний період начисляяється з моменту продажу виробу Покупцю. Дата продажу, а також відомості про Продавця і модель виробу вказані у гарантійному талоні.
Порядок надання гарантії:
Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено дефект виробу з явними ознаками браку виробництва, то здійснюється безкоштовний обмін чи ремонт виробу згідно з наступних умов:
- Покупець повідомляє Продавця про настання гарантійного випадку у будь-який зручній для нього формі;
- Пред’являє Гарантійний Талон;
- Продавець протягом 5 робочих днів після сповіщення Покупцем розглядає питання про можливість гарантійного обміну (ремонту) товару, та повідомляє Покупця про порядок гарантійного обміну (ремонту) або про відмову в гарантійному обміні (ремонті).
УВАГА! Під час розгляду Продавцем сповіщення від Покупця про можливість гарантійного обміну (ремонту) товару, ні продавець, ні виробник не несуть ніякої відповідальності, в тому числі і матеріальної, за будь-які збитки, повязані з експлуатацією виробу, простоями, витратами на його транспортування, демонтаж, монтаж та будь-які інші збитки.
Гарантія на вироби не розповсюджується у наступних випадках:
- змінений, стертий, видалений чи став нерозбірливим типовий чи серійний (гарантійний) номер на виробі;
- неправильний монтаж;
- пошкодження деталі у результаті фізичного впливу (удар при ДТП, удар при транспортуванні, недбала експлуатація, перевантаження);
- пошкодження пломб, сліди втручання і ремонту виробів сторонніми особами;
- пошкодження (розгерметизування) амортизаторів з подальшим витоком робочої рідини;
- дефекти, несправності чи корозія елементів виробу, які виникли у результаті впливу промислових та хімічних викидів, мастил, кислотного або лужного забруднення повітря, іжі, рослиного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічно активних речовин, у тому числі тих, які застосовуються у боротьбі з ожеледицею на дорогах, градом, блискавкою та іншими природнии явищами;
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості обслуговування в індивідуальному порядку, просимо Вас надіслати звернення на адресу служби підтримки клієнтів;
office@airpad.com.ua
У ньому просимо Вас детально викласти проблему, що виникла.